Thursday, March 26

big breakfast


sapa kata kat melbourne takleh sarapan kuih sedap? wohhhhhhh.

10 comments:

hazimah said...

xde sape kata.
hehe.
k.qemal wat lepat kah?
eeeeeee... rindunyer lepat...!!

kat sini tade tepung pulut..
so variety kuih yg boleh dibuat adalah sedikit (haha.. kuih yg x gune tepung pulut pun x rajen eh silap xtau nak buat)

aqmal said...

ini kuih nagasari dik..(- -_)`

betul2 generasi yg modern. hanya tau blogspot dan facebook.hihi. gurau chajja....alalalalalalalakucikuci...

anor blajarla masakan india. nanti blk boleh bukak kedai mknn india halal. kan.

z a t i said...

kejadah nagasari tu. gile mistik name kuih.

aku pun tuduh lepat. kau saje je an reka name baru supaye nampak chef diva. bla a kemal.

aqmal said...

dowh, kejadah aku nk reka nama kuih. baik aku reka baju raya.

cube kau tanya tuan kapkek batu nisan wujud ke tak nama kuih tuh.

yong said...

saya setuju ngan zati jugak ...
tu kan lepat pisang...

aqmal said...

korg semua nih memang generasi modern. nanti aku carikan buku illustrasi kuih2 malaysia ya.

kekwa bergetah said...

nagasari nisansari daaa...
apa lak tak ujut! mmg ujut la..sedap wooo....
lemak manis masam blended together and memang merembesss hokayy!!
ianya macam tepung bersantan ada pisang tertepek ditengah2nya.. kemudian dilipat ala lepat dah dikukus..
syabass kermal!!

aqmal said...

see? kakwe nampaknya kita memang betul2 pecinta makanan sejati.
berusaha, makan lagii..!! (--o)~~

nurtilawati zakaria said...

menyelerakan!!!!! sedap lak...mane nak cari nagasari kat shah alam eh..

aqmal said...

err, cube cari kat Le Cucur. hihihi. buatla tila. sonnang yo. raisha mesti suke makan.