Saturday, April 11

aprisiasi alam

(i secretly think that the soil here is enchanted. things seems to sprout out of nowhere, magically. ehemm.)


cinta.
.
botanical garden, fall 2009.
nature comes in all shapes and sizes and colours.
soak me all day long i'll dream of the happiest song.
.
p/s : kalau jadi lalat mesti pening pasal melihat dengan mata kumpuan.

6 comments:

z a t i said...

nampaknye aku dh lame tk keluar berbicara sama alam melalui kamera aku.

esok lah.

humm.. tah.

aqmal said...

ele nak pergi perhentian lagi laa tuuuuuu. hihi. keluarlah. sungguh menginspirasikan.

z a t i said...

perhentian??


nahhh. just wait n see :)

hazimah said...

if the soils kat tempat k.qemal is enhanted.. soil here is enchanted gak.. enchanted sbb xde bende tumbuh kalau ditanam.
haha. (part mana yg enchanted pun anor x nmpk.tapi terima je la. rindu nak tgk bunga2an dan rumput2an hijau)

aqmal said...

ala zati, taula kau nk pergi bali lagiii....hihihi. jgn lupa ole2 barongan ya.

anor : itu namanya lebih majis! hihi. anor takde pegi taj mahal ke? kene pusing2 tgk calcutta delhi bombay semua tuh. yg paling penting ialah sungai ganges. amik berkat nk belajar. hihihihihi.

hazimah said...

adeh. anor da lama laa pusing taj mahal masa 1st yr lagi.. ada gmbr kat facebook anor. sg ganges x g lagi sbb punjab tak masuk plan nk jalan... mumbai mungkin pergi dlm masa yg terdekat.. hehe...
calcutta mgkin boleh dipertimbangkan..
malangnya.. kolej anor kedekut cuti.. setahun 3 minggu je cuti sem. cet!