Sunday, November 30

bright brighton

fresh beach. mmm hmm.

9 comments:

zatihazira said...

eh, kau tktau ke yoga dh diharamkan. nape buat aksi yoga?

ini je keje kau dn suami ye. sgt jeles.

aqmal said...

knape yoga diharamkan?

baik.di atas ialah aksi pembukaan silat cekik.

ini kerja kami jika shahril ada masa lapang.jadi, bila kau mau ke mari? nk kene hantar lebih bnyk gmbr utk mempengaruhi ke?

zatihazira said...

tah la. aku pon stress. kene kensel aksi2 yoga aku.kene ganti dgn silat gayung.diorg haramkan pasal ade yg g hapal mantera la kejadah. aku rumus subjek encik bahan pon aku malas layan. inikan plak mantera bhase urdu.aku cume ingn kurussss *nangiss*

baik kau hantar wang. itu je halangn pon. ko ingt g melben ni mcm g seri kembangan ke.

anor said...

pasir pantai dan dot dot dot.
sungguh saya x percaya gmbr2 tersebut adalah menggunakan ixus je...*eye twitch*

aaahh... tiada masa mau update blog saya.. nnt lah anor update..haha

aqmal said...

zati: aku sudah baca laporan berita psl yoga tuh. aihh.goodlah kalau nk menyiasat hukumhakam nih, tapi bagi la jelas sejelas2nye. kat dpn umah aku nih ade jek studio yoga, tp aku rase takde manenye org ostrolia tuh nk bace mantera dlm bahasa hindustan pun. and macam mana pulak ngan hukum menari tarian klasik india? yg tuh lebih la bnyk elemen2 hindu kan?

aqmal said...

anor : kamu sedang periksa kann? kann? berusahalahhh!!!

zatihazira said...

tahnye. mau tergeliat lidah bace mantera. joyce pun belum tentu sanggup. kalau ade mantera kurus... aku sanggup! *mate bersinar*

zu said...

qmal! seriously kau tak gune kamera canggeh utk capture sume² gmbo cun tu? serious?!! tpuuuuu~~ cantik bgt okay..mst kamera canggeh

aqmal said...

..aih...buat pe aku nak tipu kau aku pakai kamera.baik aku tipu kau aku pakai bmw convrtble. hohohohohohoho..