Monday, November 10

..and two were born

..the dolls are getting more 3-d-ish. cute? not cute?



11 comments:

zatihazira said...

kau ni memang sial lah kemal.

zatihazira said...

aku cabar kau jait henpon contoh rhino encik harry porter yg kaler pepel kuning tu.

gile gay.

aqmal said...

henfon jingga keungu-unguan tuh? euwhh! baik aku jait boxer encik heri potter trus!

ikoko said...

sangat comel...

eh.. ni jahit sendiri ke aziatul..

ada tempah-tempah, jual-jual ke?

*cam nak beli je.. sangat cute!

aqmal said...

ya ini jait sendiri ina. sekarang tgh berusaha mendapatkan seratus ekor supaya boleh membuat perusahaan daging halal di melbern.hihihi. im thinking of selling it on d net. anybody knows d wise way? etsy maybe?

cik siti nur said...

bak a sini menatang tu 5.. aku ternak jadik zoo.

aqmal said...

takleh nanti kau smelih buat tabur2 darah keliling umah.cik siti nur.ihik ihik! ihikk! seriusly ihikk!

anor said...

haha.. comel laa kak kemal..
isk mau satuu... adiah dr melb.. hehe

aqmal said...

ape? anor nak bear yang ade nanderk satu? boley boley...

yong said...

OMG !
That's very cute !
wei...nak satu tikus...
hahaha.........

yong said...

aqmal nak tempah ngan awak untuk jual kat annexe lagik !