Thursday, September 17

happy hari raya guys!


selamat menyambut hari raya untuk semua kawan kawan dan keluarga yg dirindui (mak, kad dah smpai ke? hehe). salam maaf zahir dan batin dari kami di perantauan. i miss raya in malaysia sooooo much. cat rumah, gantung langsir susun fresh flowers atas meja nyalakan pelita salam2 raya blk kampung bergambar kat tangga batu rumah abah yai ramai2 wuuuwuuuuwuuuuuuu *lap2 monitor laptop*

hopefully u guys will have a blast this year with the loved ones around. rindu2 lah kami di sini ya? selamat hari raya!

p/s: sekarang semua org boleh beraya dgn gembira :D

6 comments:

yong said...

mana tiket saya beraya kat melben?!?!?! hoho...
selamat hari raya untuk sharil jr.
hahaha...

z a t i said...

i love u rayangggggggggggggg!

cepatla balik! kami nak usap2 perut tanda cemburu!

hazimah said...

selamat ari raya k.qemal!!
huhu.. tahun kedua raya kat melb kan?

anor da 4 tahun 4TAHUN x balik raya..
nak baliiikkkkkk!!!~~

x anta kad ray akat umah pun. kad raya kat sini buruk haha.

aqmal said...

yong : kong xi kong xi! (sila baca time CNY nanti)

zati : ai lebiuh tu bebeh. hey nanti aku blk bayi dh keluar la. kau nk mengeji perut aku yaa??? ehehehe.

anor : selamat hari raya mangalore.maaf zahir batin ya. eleh 4 taun tak balik raya tapi bukan ke tiap2 tahun balik time cuti (tak pun pegi europe). kuassser tauuu. sekarang tak yah hantar kad raya, hantar duit raya laaagi org suka. hihi.

zu said...

Selamat Hari Raya! Rindunye kau qemal.Dulu slalu dtg beraya umah kau..Dah lama tak beraya sane. Cecepat le balik ye..

aqmal said...

aku ponn windu kau. wuwuwuwuwuw. takpe insyaAllah raye taun dpn bleh raya same dh :D. camat ari raye!