Friday, August 21

haa tak puasaaa yaaaaa


ramadhan datang lagi. wishing all dearest family and friends selamat berpuasa, jgn ada yg ponteng2 ya!!! buat yang di malaysia, ingatlah kami di sini ketika menikmati pari bakar cicah sambal ataupun ketika menghirup katira abu bakar yg superb tu. hi hi hi. daa!!

p/s : rindu nak makan pari bakar, nasi ayam nasi kerabu laksa penang kopok lekor murtabak ayam apam balik jagung rebus soto rojak petis semua semua semualah makanan kat malaysia tu!

11 comments:

minamisensei said...

mcm semer menu di BAZAAR RAMADHAN jerk..
kat sana takder bazar ramadhan ker?
huhu...
slmat berposer

NuR kHaiRunNiSa said...

k.qemal buat la bazar ramadan sendiri kt melb tuu..hehe..oh teringat roti jala n kuah kari haritu.weee~

btw, slamat berpuasa jugak..apa khabar baby?baby pon kene puasa jugak ke?hehe

aqmal said...

ade bzr ramadhan tp dlm saiz mini. kira baru langkah setapak dah smpai hujung dh. hehe. happy fasting to u too~

nisa : ha buatla roti jala utk bbuka hr ni. roti world wide web. baby sihat alhmdllh, caye pun poce jugek die kate :D

z a t i said...

tgh nak g beli murtabak ni,.


BYE.

yong said...

teruja tengok air dan kuih-muih yang berwarna-warni :P

hazimah said...

k.kemal~~ selamat berpuasa!! mudah2an kita tak hanya dapat lapar dan dahaga^^

ish. kak qemal tinggal lagi satu bende.. laksam!!! and air katira...

Nor Ridhuan : Si Lara dengan Skuter Besi Nya said...

hey sistaaa..hawau u?

happy ramadhan..

wan dah samb study..

lama xdgr khabar....

zu said...

jangan mengidam yang bukan bukan ye puan preggie.. huhu. cian die. .masak sendri la sume juadah maveles yg ko sebut tu.

aqmal said...

zati : nak kirim murtabak ayam satu. tapi nk kuah kari tau takmo bawang merah yg aneh tuh.

yong : sila kawal nafsu makan ya kalau tak puasa :P

anor : oh oh, kqemal tak minat laksam la. tapi air katira abu bakar tuh memang rindu gilaa!! fikir rase die yg lemak berkrim harum penuh isi jek pun mulut dh banjir drooling!!

wan : halohalo wan! long time no see! happy rmdhn too. dh smbng blajar? wah bagusla. smbng kors ape?

zurai : ekekekekke. so far takdela plak ngidam kepala gajah msk lemak. hihihihihi! tang yg nk kne msk sendiri tuh yg tak best. nak tunjukkkkkkkk jek :P

Nor Ridhuan said...

sambung Degree Computer System Security di UNIKL..

hurm..best duk sana?

aqmal said...

wahh..good2. best duduk negara sendiri la...cni takde cincau, durian, sume2 takde. :P tp february nih nk blk dh pun..